Tuesday, October 11, 2016

Uiteensit Goeie Terme En Voorwaardes Vir Jou Klein Onderneming

Geborg deur: As jy in die vroeë dae van die begin van jou besigheid, daar is 'n nimmereindigende lys van take te voltooi. Uit te sorteer die terme en voorwaardes van handel is nie aan die bokant van die lys. Aan jou produk mark gereed is, vind kliënte en die bemarking van jou produk voorrang geniet in die opstart proses. Verwaarloos hierdie minder sexy deel van jou besigheid, maar kan jou kontantvloei impak deur vertraagde betalings en om te betaal vir materiaal voordat betalings. In 'n ergste scenario, kan jy uiteindelik spandeer baie geld en tyd mors op skuldinvorderings. Laat betaling is 'n feit van die lewe vir klein ondernemings, soos kliënte dikwels gee laer prioriteit aan wetsontwerpe van klein ondernemings. Met die regte terme in plek, maar jy kan seker maak dat jy eers betaal kry. Kry jou terme reg en daar is geen verskoning vir stadige betalings. Beskerm jou besigheid Duidelik, as jy nie terme en voorwaardes te spesifiseer wat jy sit jouself in gevaar van onsekerheid en misverstande - is dit noodsaaklik om die werklike reëling te vestig tussen die twee betrokke by enige transaksie partye. Jy moet jouself te dek, so kliënte of vennote het geen geleentheid om terug te gaan op hul woord. & Quot; As daar is niks op skrif is daar geen bewys, & quot; sê Johanna Tall, kommersiële prokureur en die stigter van af te sien my prokureur. & Quot; net so, indien die terme is skriftelik, is dit bewys kan lewer voor 'n hof as jy nodig het om te ontvang '. Emma Jones, die stigter van Enterprise Nation en mede-stigter van 'n klein besigheid veldtog StartUp Brittanje is dit eens. & Quot; In wese, met terme en voorwaardes beskerm jou as 'n besigheid, & quot; sy sê. & Quot; Terme en voorwaardes het beslis 'n belangrike rol om te speel wanneer dit kom by twee partye (kliënt / verskaffer, gesamentlike onderneming vennote) begrip van hul pligte, regte, rolle en verantwoordelikhede & quot. Wat om te sluit Volgens Tall, moet goed opgestel terme op te tree soos 'n handleiding of resepteboek vir sake doen en met absolute duidelikheid oor wat in 'n gegewe situasie moet gebeur. & Quot; Hulle moet uiteensit wat die ooreengekome terme is tussen partye en meer belangrik wat gebeur as dinge verkeerd loop of een party wil verlaat of nie in staat is om voort te gaan, & quot; verduidelik sy. & Quot; Terme en voorwaardes kan ook 'n klomp geld te spaar deur die aanspreek van alle kwessies aan die begin. Dit op sy beurt vermy geskille later oor wat dalk of dalk nie gewees het ingestem & quot. Die presiese elemente in te sluit, hang af van die individuele besigheid nie, maar jy moet oorweeg, insluitend: • 'n Duidelike definisie van wat produkte of dienste sal voorsien • Die opstel van die betaling terme - wanneer is betaaldatum • Enige of waarborge aangebied • Tydlyne vir aflewering en enige navrae • Spesifisering wat gebeur as een van die partye nie red of betaal of wil die verhouding te beëindig • Die termyn van die ooreenkoms en wat kennis vereis daaruit te kry • Watter wet sal die kontrak te regeer Sommige dinge moet op fakture. & Quot; Daar is 'n wetlike vereiste vir fakture die maatskappy se naam en adres as 'n minimum te beperk, & quot uiteen te sit; sê Tall. & Quot; Verder, as hulle 'n beperkte maatskappy wat hulle moet uit die maatskappy se naam te stel; die maatskappy die getal, waar dit geregistreer is; die geregistreerde kantooradres, wat anders as jou werklike handel of korrespondensie adres kan wees; en as jy wil, al die name van die direkteure - nie net 'n paar van hulle. As die besigheid is vir BTW geregistreer is, moet dit die BTW-nommer stel. Daar is geen wetlike vereiste om terme en voorwaardes op fakture sluit alhoewel daar baie mense het hul terme op die rug van hulle. Wanneer dinge nie duidelik Versuim om terme spesifiseer kan 'n ernstige impak op jou kontantvloei te hê, volgens Tall: & quot; Jy kan eindig in 'n situasie waar die kliënt dink hulle sal aan die einde van die projek betaal en jy dink jy is aan die begin betaal of in fases, sodat jy kan uiteindelik hoef te betaal vir materiaal en personeel voordat jy die geld uit die kliënt ontvang het, & quot; sy sê. & Quot; Ewe, as jy nie so spesifiseer in jou terme, jy het geen reg om rente vir laat betalings, sodat weer sal jy uit die sak as 'n kliënt laat & quot betaal. Een grootte pas nie almal nie Tall sê dit is belangrik om seker te maak jou terme is spesifiek vir jou besigheid geskryf - jy kan nie aanvaar 'n ander besigheid sal dieselfde behoeftes as joune nie. Van groot belang is, sê sy, dink nie jy kan vleuel nie. & Quot; Raadpleeg 'n prokureur en vermy die versoeking om iemand anders se terme kopieer as hul besigheid is anders en hulle kan nie 'n prokureur self geraadpleeg het, & quot; sy sê. In haar starters het Jones beide gebruik prokureurs en skriftelike bepalings haarself. & Quot; Dit is natuurlik afhanklik van die spesifieke projek, & quot; sy sê. & Quot; Maar 'n site wat ek verwys 'n goeie deal is clickdocs. waar jy basiese kontrakte, templates, ooreenkomste en terme en voorwaardes kan aflaai. As die situasie vereis iets meer spesialis of gesofistikeerde, dit is die moeite werd op soek na advies van 'n prokureur, & quot; Sy voeg. Jones dink nie entrepreneurs betaal soveel aandag aan hierdie area as hulle behoort te. & Quot; Maar ek verstaan ​​dit, want daar is 'n baie te doen by die begin van 'n groeiende en besigheid, sodat die gedetailleerde besigheid van terme en voorwaardes kan daal tot die einde van die to-do list, & quot; sy sê. & Quot; Ek sal starters om terme en voorwaardes op hul webwerf te vertoon en aanvaar die algemene bepalings op betaling te adviseer; beide die ontvangs van fondse van kliënte en betaling van fondse aan verskaffers. Met hierdie hoof - en standaard terme en voorwaardes bedek, sal jy hopelik nie te veel spandeer meer tyd op hierdie spesifieke taak & quot. Top wenke vir die opstel van jou terme en voorwaardes • Maak 'n lys van die belangrikste kommersiële terme wat jy aanbied jou kliënte • Dink aan al die scenario van wat moontlik verkeerd gaan en dan uiteengesit wat jy sou doen in elk geval. • Stel die mees ongemaklike kliënt moontlik om dit te doen hierdie oefening • Plaas jouself in die skoene van jou kliënte en maak seker dat die taal is op hul vlak en gebruikersvriendelik. Wegkruip alles op een bladsy in die kleinste font moontlik sal jy nie die smaak val van jou kliënte • Moenie vergeet van die ruilvoet - dit moet iets wees wat jy weer en werk, soos en wanneer nodig wees. • Wanneer jy twyfel, vra hulp. Vra vir advies van jou mentor, 'n professionele of mede-sake-eienaars. - Hierdie stuk is oorspronklik gepubliseer in Februarie 2013 Hierdie inhoud is aan u gebring deur Guardian Professionele. Vir meer inligting, soos hierdie te ontvang wat jy kan 'n lid van die Small Business Network hier geword.


No comments:

Post a Comment