Thursday, October 6, 2016

Handel Die Filippynse Stock Market

Handel die Filippynse Stock Market epgarias gesê: 2010/06/26 10:42 Handel die Filippynse Stock Market Die doel van hierdie draad is om te probeer om te help en te deel met mekaar ons voorrade / analise van die mark of selfs handel hulpbronne. Net nuuskierig kinsa ninyo ang aktief handel die aandelemark met behulp van tegniese ontleding? Kinsa ninyo gusto mag handel vir 'n lewe of wat nou tans verhandel vir 'n lewe? Weet jy wat met die nodige kennis en houding teenoor die handel die aandelemark kan ons bring enorme winste / rykdom? Dit op sy beurt kan uiteindelik vervang ons dag werk of selfs maak ons ​​genoeg geld te spaar vir ons vroeë aftrede SA atoa werk. Handel die aandelemark is nie vir almal, para ra ni sa mga seryoso jud om groot bedrae geld te verdien. Dit vereis selfdissipline en behandeling dieselfde as 'n werklike besigheid anders mahimo Lang jud ni Siya as blote dobbel, wat nie goed is. Hier is my storie: Ek het begin handel die aandelemark middel verlede jaar. Ek is die eerste keer kennis maak met die aandelemark SA KOA ouers pad terug 'n paar jaar gelede. Maar in daardie tyd dili jud ko ernstige pa en wala pa PUD ko kaalaman UG genoeg geld om te begin waag SA Beurs. Ek was in staat om besef die krag van om ons geld SA aandele na die lees van die kerygma tydskrif ni Bro bo Sanchez met die citiseconline makelaar en wat vir so laag as P5,000 Maka begin na jud ko UG belê. Ni sluit PUD ko SA iyaha werklik ryk klub wat my persepsie heeltemal verander oor geld. Die Voorwaar Rich Club heeltemal gee my die heel belangrikste bestanddeel om suksesvol te wees. Begin om die Beurs handel is nie maklik vir my Labi na Wala jud magtudlo SA akoa. Ek onthou koop my eerste aandele PAX. Ek was so opgewonde gedurende daardie tyd coz kusog ang vraag pa Niya en tans opgaan. Maar om my fout didto diay ko nakapalit SA taas na nga prys wat tydens die volgende paar dae nibagsak jud ni Siya weens winsneming. Die eerste ses maande Kay dili jud Lalim maar ek het nooit moed opgee nie en net aanhou leer uit my foute totdat ek uiteindelik die deurbreek SA KOA leerkurwe gevind. Om die storie kort ek eintlik raak baie produktiewe met my handel. Dit is nie om te spog, maar om mense aan te moedig om te probeer om te belê of te verhandel die Beurs. Van Februarie vanjaar aan te bied, die prestasie van my portefeulje is: 127% YTD gewin, Win% is 60% van 65 ambagte, geprojekteerde JTD wins is 264%, gemiddelde daaglikse opbrengs% is 1,08%. Ek het eintlik 'n blog waar ek gereeld my tegniese ontleding plaas: Trader se Akademie. NAA PUD ko 'n paar van die saak hulpbronne en artikels didto waar baie kan leer. Vir diegene wat nuut en wou 'n bietjie kennis oor die Filippynse Stock Market kry. Ek moedig jou aan om af te laai of te lees hierdie materiaal: PSE Belegger se Primer: 'n Basiese Guide to Belegging in die Filippynse Stock Market ================================================== = Update 2013/02/20: Uiteindelik, nadat hulle in die aandelemark vir byna 4 jaar. Ek het uiteindelik gegradueer aan my leerkurwe. Baie van die dinge gebeur het in daardie 4 jaar. Ek het baie geleer uit my persoonlike ervaring in die mark, en as gevolg van dat ek genoeg ryp om 'n suksesvolle handelaar geword. Op die oomblik is ek 'n eie loopvlak op & quot; Stock Market Filippyne & quot ;. Naam van draad is & quot; Epgarias Stock Ontleding & quot ;. Ek is ook besig met klein groepie lesing / seminaar ten opsigte van die aandelemark veral hoe om dit te verhandel suksesvol met behulp van tegniese ontleding. Jy kan my e-pos vir die inligting, indien u belangstel om die lesing. Laastens ek julle almal weer aan te sluit nooi: TrulyRichClub. Vandat ek in die aandelemark gewaag, ek het nooit ophou om 'n gereelde kliënt. Hul gereelde nuusbrief oor die Beurs het my baie gehelp in om suksesvol. Ek is seker baie van diegene wat skryf kan getuig oor wat ek bedoel. ================================================== ===== 2014/03/17 update Baie van die dinge gebeur sedert my laaste update van hierdie draad. Een van die groot veranderinge wat gebeur het, is dat ek nie meer aktief op my persoonlike draad in & quot; Stock Market Filippyne & quot; vir die rede dat ek so besig het die afgelope tyd en kan nie fokus op my eie draad. Sy is pret om jou eie persoonlike draad, maar tyd verander. Ook kan nie al my persoonlike optel of ambagte meer verklap aan publiek. Slegs vir geselekteerde individue nou. Ek is nog steeds besig met klein groepie lesing en 1 op 1 afrigting met betrekking tot die aandelemark veral hoe om dit te verhandel suksesvol met behulp van beide tegniese ontleding en fundamentele analise. Jy kan my e-pos vir die inligting, indien u belangstel om die lesing. Geredigeer deur epgarias; 2014/03/17 by 09:26.


No comments:

Post a Comment