Monday, October 3, 2016

Die Beste Forex Trading Strategie Vir Hierdie Jaar

Die Beste Forex Trading Strategie vir hierdie jaar Im 'n voltydse handelaar en het in die mark vir die afgelope vyf jaar, maar vanjaar is daar 'n groot verandering in die Forex mark. Vyf jaar gelede het die prys beweging was in die tendens 90% van die tyd. Jy kry die prys gaan in 'n hoë tendens of gaan af tendens beweging, en die beste forex strategie om wins te neem van die mark is die gebruik van swing ambagte en 'n lang tyd handelaar. Maar deesdae, in 2014 (en Im seker ook in 2015), sal ons 'n beweging van die prys het in dieselfde reeks. Jy hoef nie meer tendens prys gaan hoog en af ​​deur 10 tot 25 pitte en daar is ook GAP van tyd tot tyd. Om wins te neem in hierdie situasie, die beste wat jy kan doen, is om 'n scalper wees. Tik die mark en verdien 2 Pips tot 8 Pips en uitgang, 10 Pips in die maksimum, en ook dieselfde reëls vir die stop verlies. Moet nooit 'n risiko. bereken altyd jou verlies en jou risiko voor die uitvoering van 'n bevel. Soos jy kan sien in die prentjie, die beste wat jy kan doen is om te vergeet om 'n langtermyn-handelaar. As jy wil om goud en silwer handel, Ja, jy kan. Maar forex mark = asb vergeet, want in die politieke situasie sien jy deesdae, niemand die toekoms weet. En as 'n dag sal swak word en sal die derde wêreldoorlog vind, niemand weet die toekoms. Dit beteken dat ons kan nie die toekoms van die mark ken en na regs met jou wees, selfs tegniese analiseer stop werk aan hierdie mark en dit gevaar situasie. As jy een van my volgelinge is, moet jy weet dat in die verlede, Ek het nog altyd aanbeveel dat jy 'n langtermyn-handelaar wees en vergeet oor die feit dat 'n dag handelaar of 'n scalper. Maar jy moet altyd om te ontwikkel en te verbeter jou vaardighede met die mark. In die afgelope twee maande, ná 'n verlies van 8% van my kapitaal, ek verander my strategie om te gaan met die nuwe verandering van die mark, en ek begin doen scalping handel. Ek teruggekeer my verlies in drie weke, en ek voortgaan om voordeel te trek. Hier, ek deel met jou foto's van my verdienste van my persoonlike rekening, en jy kan sien hoe scalping werk en ek kry goeie resultate en maak 'n goeie inkomste: By the way, op 15 September, sal ek begin om my seine vir die eerste keer, en jy kan baat en begin om geld te maak op die forex mark sonder enige ervaring en geen handels - of tegniese vaardighede. Al wat jy hoef te doen is die installering van die handel copier, en die handel copier begin kopiëring al my ambagte 100% outomaties sonder enige druk van 'n vinger van jou kant af. Dit beteken dat jy sal begin geld maak 100% op auto pilot. Moenie huiwer om voordeel te trek uit hierdie geleentheid, terwyl sy nog beskikbaar, want as ek 200 volgelinge, sal ek ophou aanvaar nuwe volgelinge net omgee vir die gehalte van diens en tegniese ondersteuning. Jy kan begin my seine kopieer met bewese sukses van hier af: Simo Forex Seine


No comments:

Post a Comment