Sunday, October 16, 2016

Kwantitatiewe Finansies Vir 'N Beginner In Plek Forex

Kwantitatiewe Finansies vir 'n beginner in plek Forex? uit te brei ineenstorting nuwe lid Hi! Aanvanklik het ek wil sê jammer vir my Engels, sal ek probeer om so verstaanbaar as wat ek kan wees. So, Ive onlangs belangstel in die hele kwantitatiewe finansies gebied word, het redelik opgewonde oor dit, en nou is ek in die gesig staar die probleem van die keuse van 'n sektor van die gebied vir leer in die eerste plek. Ek is 'n gegradueerde in toegepaste wiskunde, ek is lief vir 'n pragtige teoretiese konstrukte en, eerlik, aantrekking wat ek voel is van ek dink suiwer wiskundige aard. Ek werk ook as 'n sagteware ontwikkelaar. So ek dink ek kan relatief maklik ten minste 'n paar aspekte van die quant wetenskap, in teorie en praktyk te leer. 'N Natuurlike idee wat in gedagte kom is dat ek die eerste keer die aspekte wat ek kon toepas op die praktyk moet kies. Nou, ek dink ek sal nie ooit werk as 'n mark ontleder of iemand soos dat. So om 'n individuele handelaar is die enigste opsie. Nou, probeer om afgeleides (futures / opsies) handel, as gevolg van verskillende tegniese redes, is wat ek nie kan doen nie (ten minste vir 'n geruime tyd). Dit is 'n jammerte, want op die eerste kykie dit lyk vir my dat kwantitatiewe finansies en sy wonderlike teorie is alles oor afgeleide instrumente, en die hele finansiële wêreld is dit die handel dag en nag. OK, maar daar is nog 'n stokperdjie wat ek - ek wil speel met die plek Forex mark van tyd tot tyd, en ek het geen probleme om 'n bietjie geld in dit (en miskien 'n bietjie in aandele), selfs vir leerdoeleindes. Dus is die belangrikste vraag is: Wat dele van die kwantitatiewe finansies teoretiese konglomeraat ek kon aansoek doen om raak te sien forex en eenvoudige aandele handel? Wat moet ek leer eerste - finansiële ekonometrie? Tydreeksanalise? Stogastiese calculus? Portefeulje teorie en risikobestuur? Enigiets anders? Im ten volle bewus daarvan dat my begrip van wat die kwantitatiewe finansies is en waarvoor dit is, kan baie ver van die werklikheid wees, so siek enige antwoorde en enige crititism waardeer. Dankie by voorbaat!


No comments:

Post a Comment