Friday, October 14, 2016

Trading Forex Is Alles Oor Bereiking Van Die Resultate

Trading Forex is alles oor bereiking van die resultate In hierdie video: 00:36 Dit was 'n goeie twee weke van Mei 02:04 sukkel om winsgewend? 03:28 Neem jou handel na die volgende vlak Trading is alles oor resultate en maak wins, anders waarom die moeite doen om handel te dryf. So kom ons praat oor wat en nog baie meer, nou. Hi Forex-handelaars, dit is Andrew Mitchem hier, die Forex Trading Coach, vandag is Vrydag, 8 Mei en ek wil om te praat oor die resultate! Jy sien, dit is net so belangrik natuurlik dat as handelaars, hoekom is ons handel? Jy weet, wat is die punt in te kyk kaarte, lees nuus aankondiging; wat dit ookal is - of jy 'n fundamentele, tegniese, 'n bietjie van beide is - wat dit ookal is, tensy jy winsgewende resultate te bereik en jou rekening se groeiende die meerderheid van die tyd in die regte rigting, wat is die punt in die handel. Dit was 'n goeie twee weke van Mei So, ek wil deel met jou 'n paar resultate wat ek op 'n paar lewendige rekeninge gehad het. Ek het twee rekeninge loop - die resultate verlede week se Ek het 4.3% wins op een rekening en 'n 3% wins op 'n tweede rekening gehad. En die huidige week, ek handel nie meer vandag as gevolg van die Britse verkiesing resultate kan of moet uit een of ander tyd vandag en ook dit is die nie-plaas betaalstaat. So ek het vir die week gesluit. So hierdie week op my eerste rekening - 'n 6.7% wins en 3% wins op die tweede rekening. So was dan al op, my eerste rekening wat ek handel 12 uur kaarte, 8-uur, 6-uur en 4 uur, ek is op 11% vir twee weke - die laaste twee weke. Op my ander rekening wat ek handel weeklikse en daaglikse kaarte, en af ​​en toe die uur kaarte - Ek is tot 6% in die laaste twee weke. So, dit was 'n baie goeie paar weke van die kursus - nie net vir die uitslae, maar kliënte stuur deur middel van resultate en sê dieselfde tipe dinge - natuurlik ons ​​sien 'n paar goeie tendense binne die mark en wat beslis help ons wanneer ons neem posisie, want as jy kan die tendense ry en kry 'n goeie trek rug en dan kyk vir die tendens om weer te beweeg, natuurlik wat beslis help ons met 'n hoë waarskynlikheid kans van ons ambagte slaan winste. Maar, 11% op 'n rekening en 6% op 'n ander rekening, in net twee weke wys net wat bereik kan word en as ek aan die begin genoem het, dit gaan alles oor resultate en alles oor die maak van 'n wins te maak. Sukkel om winsgewend? As jy nie so dan doen nie, regtig, hoekom die moeite doen om handel te dryf? Maar die probleem is dat, jy weet, as jy die statistieke glo - 90-95% van alle kleinhandel Forex-handelaars, wat baie van julle en my is daar buite, moenie geld nie! En dit is 'n groot probleem - jy weet, mense is net nie winsgewend nie. So, wat is dit wat is die maak van mense nie winsgewend? Hoekom is mense nie om geld te maak? Wel, as jy een van daardie mense, as jy sukkel om handel te dryf en winsgewend te wees, wat ek hoogs stel voor jy doen is spring op een van die gratis webinars Ek hou twee keer 'n week. Jy kan dit toegang op my webwerf, is dit genoem die Gefrustreerde Handelaars Webinar en hoe winsgewend te wees binne die volgende 60-Dae. So as dit klink soos iets wat jy wil om te spring op en leer meer oor, neem voordeel van dit. Dit is gratis! As jy dit nie live kan bywoon nie, net in elk geval registreer en Ek sal 'n skakel na die opname gestuur om jou te kry. Wat ek doen op diegene webinars, dit is dieselfde webinar, dit is dieselfde tipe webinar; daar is geen verskil tussen elke week; dit is dieselfde tipe inligting. Dit is nie spesifiek vir die handel op die oomblik - dit is net wat my kliënte kry - wat dit is, is weggee wenke en inligting, jy weet 'n paar van die dinge wat ek anders doen as 'n baie ander handelaars en waarskynlik opvoeders ook, wat is die rede waarom Ek glo ek is winsgewend en waarom so baie van my kliënte is winsgewend te maak. Neem jou handel na die volgende vlak So as jy wil 'n paar baie goeie insigte, 'n paar wenke, inligting oor hoe jy winsgewend kan handel en draai jou handel heeltemal rondom daarvan dat, miskien, nie winsgewend of breek selfs nou aan, soort, maak regtig 'n goeie bestendige wen winste met verloop van tyd. Dit is nie 'n vinnig ryk skema - dit is beslis nie wat - dit neem tyd, dit neem toewyding - as ek so baie keer genoem het voor, maar met 'n baie lae risiko handel en persoonlik Ek het gewaag net die helfte van 1% van my rekening . Jy kan sien met die resultate wat ek genoem hoe amazing resultate bereik kan word met 'n baie lae risiko. So as dit is klink soos iets wat jy wil graag meer weet oor, spring op een van daardie webinars, luister na wat ek te sê het en dit sal help om jou handel rondom. So dit is dit vir hierdie week! Soos ek genoem het is dit die Britse verkiesing resultate moet vandag en ook die Amerikaanse nie-plaas verloont wees, sodat ek net die neem van die dag af van my handel. Het 'n groot paar weke, meer as tevrede met die resultate - begin weer op Maandag. So dit is dit vir nou, hoop jy het 'n fantastiese naweek en as jy nog nie 'n handel vrae wat jy wil my om te antwoord, al wat jy hoef te doen is óf hy het dit op die kommentaar hieronder hierdie video of e-pos my - [email160; protected] en ek sal seker maak ek beantwoord die vrae vir jou op toekomstige webinars. Dit is dit vir nou, sorg!


No comments:

Post a Comment