Saturday, October 8, 2016

Die Apprentice 2012 Episode Een Live Blog

Die Apprentice 2012 episode een: live blog Sorteer volgens Nuutste eerste Oudste eerste 08:50: Dis amper tyd! Woo Hoo! 08:53: Wat was dit verskriklik Sitcom dat 'n mens voor die Apprentice verlede jaar was? Op die oomblik verskyn ek moet kyk na 'n dokumentêre program oor Cornish vissers op televisie 2. Dit is waarskynlik snaakser. 09:00: En ons is op pad! Wheely sakke! Clichés in oorvloed! Gabrielle sal letterlik brul haar pad na die top. Letterlik? Regtig? Ek kan nie wag nie. ROOOARRRR! Azhar is die meester poppespeler. Wat kan dit tog wees? Het hy sy dag saam met sy hand op die boude Sooty se? Sharks, blonde rowers, blah blah blah. & Quot; Ek is die weerspieëling van perfeksie, & quot; sê Ricky, die beveiliging van sy posisie as vanjaar se Stuart Baggs. Maar het hy geworstel 'n hele gebied van ponies, eh? Ek dink nie so nie. Wat 'n twonk. 09:02: goedheid, ek reeds gebreek - Ek kan nie vinnig genoeg tik vir hierdie gasbags. Al die kandidate is in die raadsaal, bekyk mekaar op verdag. Hulle is geklee in hul beste pas, met die uitsondering van Maria, wat gevaarlik valletjies gegaan met 'n pers hemp wat pas by haar oogskadu. make-up oog oor die algemeen toegepas met skoppe, soos vereis deur Apprentice reëls. 09:04: & quot; Ek is nie op soek na 'n vriend, & quot; sê Here Sugar. & Quot; As ek was op soek na 'n vriend het ek 'n hond & quot ;. kry Ek is eerder geneem met die idee van Sugar sit in sy groot stoel, bene hangend, streel n scrunchy gesig hondjie. Ek reken hy sal dit noem Claude. & Quot; Ek is op soek na die Punte om my Spencer, die Lennon my McCartney, die Robson my Jerome & quot. OK, ek kan daardie laaste een het gemaak. 09:05: Die eerste taak is oor die begin van hul eie druk besigheid. Elke span moet leeg goedere te koop, hou 'n ontwerp op hulle en dan slaan hulle op die strate van Londen. Hoe moeilik kan dit wees? Net saam met & quot; bly kalm en Carry On & quot ;, want dit snaaks vir alle ewigheid sal wees. 09:06: Dit is die seuns teenoor meisies vir die eerste week. Here Sugar is nie speel Waar's Wally nie op soek na Lord Lucan. Wegkruip nie 'n goeie strategie. Maria in haar pers hemp is beslis nie wegkruip. 09:07: Die kandidate is almal spog in die mense draers. Nick is vanjaar se teken fijne mnr - hy lyk na die lovechild van Boris Johnson en Jamie Oliver wees. Wat 'n skrikwekkende gedink dit is. Hulle het alles begin hul besighede in die baarmoeder, natuurlik. Bedags, Ricky is 'n besigheid superster. In die nag, 'n professionele stoeier. Here Sugar kan sy charisma voel, blykbaar. Of ruik dit, moontlik. Hulle het almal kom by hul huis. Dit is verskriklik. 09:09: Die seuns besluit oor & quot; Phoenix & quot; as hul span naam in ongeveer 20 sekondes. Jenna stel & quot; Sterling & quot ;, omdat dit in 'n droom het om haar. Stel jou voor, dit kon gewees het of iets gedoen het. Ons was net Jenna se subconcious weg van span die meisie se geroep & quot; Jelly Wrestling & quot ;. Nie een van die seuns wil projekbestuurder wees. Nick vrywilligers, in die afwesigheid van enige iemand anders. Hy loop sy lewe soos 'n Excel spreiblad. GrR. het nooit Ek wou hom nog baie meer. Op die meisies span, Gabrielle vrywilligers, want sy weet iets oor ontwerp. Hulle het almal lyk baie verlig. 09:11: Die spanne is die keuse van produkte. Die seuns kan nie besluit tussen groot bere of klein bere. Nick trek rang en besluit dat groot bere is die pad vorentoe. Ek is nie die maak van hierdie UP, eerlik. Oor die meisies span, hulle gekibbel. Jane noem marge en koste, en almal kyk na haar asof sy spreek in ander tale. Wat is dit & quot; marge & quot; woord wat jy praat van, Jane? 09:13: Die meisies is gerig mark die kinders se en teken diere. Jade is super kreatiewe, veral wanneer dit kom by demente kriebels. Ag, dis 'n pikkewyn. Die spanne is in die pakhuis pluk uit items. Die meisies het geen getalle, omdat hulle nie gepla met sulke trivia. 09:15: Die meisies ring Gabrielle, maar sy kan nie arsed met denke oor hoeveelhede. Hulle koop & pond; 280 van bibs en t-hemde. Die seuns het intussen het 100 sakke gekoop om flog aan toeriste. Hulle het die ontwerp eenvoudig gehou, en gedink het oor die getalle, maar Karen betref hulle nul verbeelding toegepas. Hulle het gegaan vir Londense bus op die sak en 'n Union Jack op die (groot) beer, hierdie items wat feitlik onmoontlik om te vind op die strate van Londen op die oomblik. Dit gesê, Tom verkoop ongeveer 'n halwe miljard knik Bulldogs verlede jaar, so duidelik daar is 'n aptyt vir patriotiese tat. 09:17: Die meisies het meer kreatiewe gegaan met 'n innoverende ontwerp op klere, sakke en Decoupeerzagen kinders. Nick is bekommerd oor Katie, want sy is wegkruip. Ek voel soos sy word gevoer vir 'n vuur. Jane is nog gebons op oor marge. Niemand luister. Sy kon skree dit in 'n megafoon en niemand sal luister. 09:19: Screenprinting busse op sakke blyk moeilik vir die seuns, want hulle gebruik ou hand-druk tegnologie wat nog nie gebruik is om massa-gedrukte materiaal sedert dinosourusse die aarde dra Union Jack t-hemde rondgeloop. Duane is bekommerd oor die gehalte. Ek ruik 'n ramp. Ook die sakke het & quot; dit is 'n bus & quot; op hulle gedruk, net in geval jy nie duidelik oor wat 'n bus lyk. * Wanhoop gesig * 09:20: Dit is 'n nuwe dag, en Nick gee sy span 'n peptalk. Stephen planke te 'n sales manager te praat, wat af gaan soos 'n las van rommel Union Jack dra by te voeg. Die meisies is in Greenwich mark - hulle besluit om te druk & quot; Ek hou van Londen Zoo & quot; of soortgelyke op 'n t-hemde en neem hulle na Londen Zoo. Sekerlik moet hulle dit gister gedoen het? Jane, Bilyana, Kate en Jenna is af na die dieretuin. Ons kan net aanneem dat London Zoo is OK met hierdie, soveel as wat ek sou graag wou sien dat hulle in hegtenis geneem vir die onwettige handel. 09:23: Die seuns het intussen word direkt verbinding toeriste en probeer om 'n beer te dwing oor hulle. In my opinie, is dit meer van 'n klein Bear, as 'n Big Bear, maar miskien is dit net ek. Stephen is reeds geëis dat hulle die prys daal, moontlik as gevolg van hulle inherente kleinheid. Die kinders se klere is goed verkoop in Greenwich mark, ten spyte van Gabrielle 'n bietjie waanzinnig en skrikwekkend. Die kliënte is lief vir Jade se scribbly diere, persona is goed afgaan, en die kwaliteit lyk baie goed te wees. Die ander meisies is in die verkeer. Die dieretuin wag met ingehoue ​​asem. Ten einde om toeriste te lok, het Bilyana geklee as 'n blikkie hoogland brosbrood. 09:26: Vir een of ander rede, die meisies is besig gesinne as 'n groep en & quot; neem dit in beurte & quot; om dinge te verkoop, eerder as om te verdeel en wat meer van die dieretuin. Dit is hoe MS begin - & quot; jy iets verkoop & quot;. & Quot; Nee, ek verkoop iets gister. Dit is jou beurt & quot. Bilyana en Jenna jaag kinders rond, probeer om hulle te dwing om Decoupeerzagen koop. Beide ouers en kinders die aftog blaas met voorkoms van terreur, soos hulle in die middel van 'n meerkat stormloop. Katie is nie beïndruk met hul dieregedrag. Ek het besluit ek wil Katie, sy woon in die werklike wêreld, waar die normals leef. 09:27: By die dieretuin, verkope nie goed gaan. & Quot; Daar is 'n pappa ek wil aanval & quot; sê Jane, wat iets te doen het met dit kan hê. Hulle verlaat die dieretuin, en kop vir die winkels. London Zoo is in die middel van Regent's Park, sodat die winkels is nogal 'n lang pad weg. Hulle het uiteindelik vind die een na 'n epiese trek, en al bombardeer 'n arm vrou in 'n bedel mode, al praat in 'n keer. Sy kla oor hoeveel druk hulle om haar onder, sodat hulle is ongelooflik onbeskof om haar en vertrek. Dit is verskriklik. Die winkeleienaar stuur hulle op pad met 'n vlooimark in hul ore. Ek dink nie ek het al ooit so iets gesien nie, selfs op die leerling. Ineenkrimp. Intussen het die seuns het 'n klagte van 'n kliënt - die sakke wat hulle vroeër verkoop was swak, en hulle het tot 'n terugbetaling gee. Wel, ek dink dat taak het goed gegaan, nie? Muppets, almal van hulle. 09:33: raadsaal tyd! Here Sugar is nie beïndruk met die seuns sakke en (groot) dra, en wys daarop dat die grootste marge in die wêreld tel vir niks as jou produkte is swak gehalte. Hy grills die meisies - die ontwerp was groot, maar daar is vrae oor die getalle. Jane kry verdedigende, verskansing haar verbintenis vir later wanneer dit alles gaan verskriklik verkeerd. Die meisies het & pond; 214 wins, terwyl die seuns gemaak & pond; 616. 'N reuse oorwinning vir die seuns, dan, ten spyte van hul cruddy ontwerp. Jane lyk oproerig. 09:39: Die seuns eet kanapees af teëls in 'n kunsgalery. Adam krake n & quot; nag op die teëls & quot; gag. Hy herinner my aan 'n comfort skilpad. Ooh! 'N Ander tafel in die Café Del Fail! Dis vierkante, sodat hulle kan al glans beskuldigend na mekaar, maar uit die smoor sone bly. Bilyana dink Gabrielle moet afgedank word vir swak besluite. Ek sal al die meisies op die dieretuin span vuur vir die feit dat baie onprofessioneel, en dan brand Bilyana weer vir misdade teen die tartan. 09:41: Terug in die raadsaal, en Here Sugar wil weet waar dit alles verkeerd geloop het. Jane wys daarop dat hulle nie dink oor marges. Jade doen haar briljante Patty en Selma indruk. Gabrielle blusters vir 'n bietjie. Die Greenwich-span het twee derdes van die verkope. Nick dobs hulle in hul intimiderend benadering in die winkel, dan Bilyana en Here Sugar kry in 'n argument oor die vraag of Camden Town is nader aan Regent's Park as enige ander plek. Ja, dis 'n goeie idee, Bilyana, stry oor geografie. 09:44: Hulle het almal besef dat Bilyana is 'n maklike teiken, en lê in haar. Nick wys daarop dat Katie vermis in hierdie taak, en sy sit dit af na professionalisme. Dit is 'n regverdige punt, ek dink jy sal almal saamstem. Nick nie saamstem nie. Gabrielle besluit om Bilyana en Katie terugbring. Interessant. Nick hou nie Katie, maar Bilyana was beslis die skuldige op die dieretuin span. 09:48: Gabrielle gekoop Bilyana terug, want sy het die dieretuin span om tyd te mors, en Katie omdat sy nie haar gewig het trek. Bilyana praat soos 'n & quot; stad strateeg & quot; sê Here Sugar, maar dit was 'n twee-bit taak. & Quot; Dit was nie die oorname van Goldman Sachs & quot ;, hy wys daarop, ooit die wag. Ooh, Gabrielle het begin skree. Slegs honde kan haar nou hoor. 09:51: Was Katie wegkruip? Is sy hierdie week se Waar is Wally? Sy bedel vir nog 'n kans om te wys hoe heeltemal verstommend sy is, met behulp van haar heel beste & quot; blonde rower & quot; gesig. Bilyana trek die frase & quot; nederige begin & quot; uit die sak. Sy probeer ook & quot; hoofmeisie & quot ;. Ek was 'n 3 jaar prefek, beteken dit tel? Ek het ook kortliks kaptein van die netbalspan. Kan ek 'n werk asb? 09:54: So wie kry afgedank? Ek hoop vir Bilyana, want sy hou onderbreek. En. Here Sugar brande haar. So Bilyana is afgevuur in week een. Ek sal haar irriterende onderbrekings mis. OK, ek sal nie regtig nie. Ooh, brosbrood pak! Die besluit was nie regverdig nie, sê sy in die kajuit van die straf. Maar sy sal daaroor kom. Katie wys daarop dat Bilyana begrawe haarself, en sy waarskynlik te danke haar 'n drankie. 09:57: Terug by die huis, het hulle almal drukkie Katie en Gabrielle soos hulle is bly om hulle te sien. Laat die twofaced-heid begin! En dit is dit. Kom ons kop na BBC2 vir Jy is afgedank, sal ons? 10:00: Ladyribenaberet het My gestuur haar gunsteling kommentaar van hierdie aand, soos volg: riojafan - 'Uiteindelik sê die kafee-eienaar. 'N paar kliënte se behoeftes. stevedonoh - Here Sugar: Dis tyd om 'n paar nommers te kry. Nick: Twee van die top en enige ander vier, asseblief Rachel. Nardo9 - winkeleienaar: Jy het haar onder geweldige druk en ek waardeer dit nie. JANE: Ek werklik jammer en ek moet jou my hand (stokke hand uit) en hierdie wonderlike sakke op die lae, lae prys van 3,29 bied. Brumbren - Hoekom het greppel Brady kom geklee as die E4 logo? TheLuckyC - Het sy regtig net kies 'n naam van haar drome? Hoekom nie noem die spanne se onbekombaar vennoot "of" Scary seekat? Julle is almal baie snaaks. Dit is al. 10:02: Vanaand se Jy is afgedank! paneel - komediant Jo Caulfield, DJ Trever Nelson, en iemand uit Nails Inc. Jy sal sien dat Ek nie daar nie. Dit sal gemeenskaplike tema van hierdie reeks wees. Bilyana het begin praat. Dit kan voortgaan vir 'n geruime tyd. 10:07: Dara wys daarop dat Katie was verpakking haar wheelie sak totdat Bilyana opgestopte dit deur prattling op in die raadsaal. Ek hou van Katie, sy kan bly vir 'n bietjie langer. 10:09: Jo wys daarop Bilyana se woede tartan pak. 10:11: Is Trevor Nelson veral klein, of sit op 'n gebreekte stoel? Swak vent. 10:14: Ons word herinner aan epiese trek Bilyana se in Londen op soek na winkels. Ons kry 'n vinnige Aardrykskunde les van die relatiewe meriete van Camden Town teenoor Primrose Hill. Ek voel veel meer ingeligte nou, nie waar nie? Ek het feitlik het die Kennis. 10:18: Ek weet nie van julle nie, maar ek wil hou Bilyana om uitgepraat raak nou. Lady van Nails Inc. nou steek haar besigheid, wat ek dink is die deal vir wat op die skou. Sal Richard Reed van Innocent verskyn vanjaar sedert hy die launch sy eie leerling-styl show? As ek reg onthou, het hy op Jy is afgedank! twee keer die vorige seisoen. 10:22: God, die seuns sakke was verskriklik. Die boodskap te lees & quot; HIERDIE IS 'N BUS & quot; eintlik maak nou sin bo 'n crappy rooi smet gedruk. Hoe het hulle wen met sulke uiterste tat? Dit plaas 'n ramp die meisies se in 'n hele nuwe lig, is dit nie? 10:24: EWW. EWWW! 'N Meisie is flirt met Nick, vra hom om sy eie foto op die agterkant van die beer sit. Sy het dit nie koop nie, al is, wat ek dink net oor vat die omvang van charisma Nick se. Almal op Jy is afgedank het vergeet Bilyana nou. Ek is nie eens seker sy is nog steeds daar. 10:26: Stephen se verkope tegniek beloop direkt verbinding vroue met die vraag & quot; wil jy iets niemand anders het '& quot ;? So basies hy sê & quot; Niemand anders besit hierdie sak, want dit is uiterste tat & quot ;. Amazing. Nie een van die paneel dink Bilyana moes gewees het gevuur. Ek stem nie saam, persoonlik, sy was irriterende in die dieretuin span en het hulle almal trekking oor Londen. 10:29: Bilyana se hoogtepunte - sy gesleep haarself uit 'n kommunistiese woonstelblok in Bulgarye om die 27 vloer van die Agurkie. Via om hoofmeisie, en met swingy hare. So dit is dit vir liveblog vanaand se - 'n uitstekende begin tot die reeks, belofte baie goed vir die volgende paar weke. Dankie almal vir die saam met die liveblog en vir al jou briljante kommentaar - ek sal volgende week terug wees vir episode 2, wanneer hulle sal die ontwerp van produkte vir die kombuis of badkamer. Dit lyk soos 'n totale gemors. Uitstekende. As jy toevallig te swaai verlede Twitter op enige punt wat jy my vind heidistephens, en ek sien julle volgende week! hx 10:29: Bilyana se hoogtepunte - sy gesleep haarself uit 'n kommunistiese woonstelblok in Bulgarye om die 27 vloer van die Agurkie. Via om hoofmeisie, en met swingy hare. So dit is dit vir liveblog vanaand se - 'n uitstekende begin tot die reeks, belofte baie goed vir die volgende paar weke. Dankie almal vir die saam met die liveblog en vir al jou briljante kommentaar - ek sal volgende week terug wees vir episode 2, wanneer hulle sal die ontwerp van produkte vir die kombuis of badkamer. Dit lyk soos 'n totale gemors. Uitstekende. As jy toevallig te swaai verlede Twitter op enige punt wat jy my vind heidistephens, en ek sien julle volgende week! hx Goeienaand, en welkom by die eerste liveblog van The Apprentice Series 8! Het dit regtig 'n jaar sedert ons teëgekom Jedi Jim, Inventor Tom, wenkbroue Melody en handskoene Edna se vir die eerste keer was? Wel, ek weet nie van julle nie, maar ek is baie opgewonde om terug te wees. Ons het 12 blink nuwe episodes (en liveblogs) om na uit te sien, met sestien nuwe aspirant-tycoons spuit rommel en om nutteloos vir ons lees genot. Een van hulle het uiteindelik wen & pond; 250K en Here Sugar as 'n sakevennoot, maar dit is deur-die-deur. Vir nou, sal ons net geniet die oneindige plesier van die opening episode, soos kyk na almal probeer om stilletjies verhoed dat projekbestuurder, of kom met spanne se name wat kommunikeer & quot; stoot & quot; sonder om werklik om seks woorde. Vir diegene wat nuut tot The Apprentice liveblog, welkom. Sê hallo in die kommentaar blokkie, hulle is 'n vriendelike klomp. Net vir inligting, die liveblog deal is dit: Ek het nie kry om die episodes vooruit te sien - ek sit in die voorkant van die kijkbuis soos almal, al is dit in 'n toestand van ligte paniek. Die eerste episode is altyd 'n bietjie waanzinnig - daar is te veel kandidate, ek kan nie onthou dat iemand se en alles beweeg te vinnig. So ek vra vir jou geduld as dit al kry 'n bietjie woes. Vir die vakleerling kommentaar boks gereelde, welkom terug - dit sou regtig nie dieselfde wees sonder jou. Soos altyd, sal ek bekwaam bygestaan ​​word deur Apprentice uber-fan Ladyribenaberet, wat sal skuur die kommentaar blokkie vir die heel beste kommentaar en stuur hulle oor vir insluiting by die einde van die blog. Ek sal hier wees vanaf 21:00, dan oor te BBC2 op 22:00 vir Jy is afgedank! Ek het nog nie gehad het die oproep. Ek is besig met die verwerping op my eie manier. Sê hallo in die kommentaar blokkie, vertel ons wat jy die meeste is op soek daarna uit om van episode vanaand, en ek sien julle by 9!


No comments:

Post a Comment