Thursday, October 6, 2016

Tech Kalmte

Trading platforms vir Apple Mac OS X Ek spandeer nogal 'n bietjie van die tyd handel 8230; Ek koop en hou 'n paar voorrade, maar ek spandeer meer tyd handel opsies (naak, bedek, versprei). Vir 'n lang tyd het ek Schwab vir my primêre handel rekening, maar oorgeskakel sowat 'n jaar gelede, want ek ontdek E * Trade (NYSE: ET) bied wat ek 'n verhandelingsplatform (sagteware) vir OS X Power E * Trade Pro sou noem lopies baie goed op 'n vinniger Mac (Intel en PowerPC). As jy 'n ouer Mac, dit is nie die moeite werd om dit te gebruik 8230; Dit was draaglik op my G4 Power (tweestryd), maar ondraaglik op my Power Book G4. Nou het ek 'n nuwe Mac Pro lessenaar (standaard opset) en dit werk baie goed. Die E * Trade platform is Java-gebaseerde, maar dit is nie 'n Applet (wat karretjie IMHO kan wees), dit is 'n Java program wat van stapel gestuur word met behulp van Java Webstart. As Sun het 'n plakkaat kind vir hoe en waarom Java Webstart kan wees en is so kragtig, dit is dit! Schwab begin met 'n nuwe multi-platform Java-gebaseerde produk onlangs genoem Streetsmart. dit loop groot op OS X, maar dit is werklik die geval is vergelyk met E * Trade Pro. E * Trade laat jou toe om die skerm (s) heeltemal instel, terwyl op Schwab sy meer soos om na 'n statiese bladsy 8230; baie beperkte aanpassing. Die verskille sou neem 'n hele nuwe post 8230; OptionsXpress het 'n platform wat loop op OS X genoem Xtend, maar dit is nie naastenby so aanpas en nuttig as E * Trade Pro. Ondanks die gebrek aan 'n groot handel platform, OptionsXpress het 'n paar groot Options keuring gereedskap wat u toelaat om 'n heelal van aandele filtreer en dan daarna filter af te (byvoorbeeld) 'n stel van opsies wat goeie kandidate vir sit verkoop (is dit wil sê buite van-die-geld, sekere terugkeer veronderstelling geen opdrag, volume, oop rente, geïmpliseer vol etc8230;). Baie mooi. En OptionsXpress het 'n paar mooi mooi Java kartering en tegniese ontleding gereedskap wat goed werk op OS X 8230; hulle lisensie hierdie tegnologie van profeet. wat besit word deur 'n openbare maatskappy genaamd INVESTools (NASDAQ: IEDU) 8230; hhhmm.


No comments:

Post a Comment